04 juli, 2011

Sommerens første bad

Vel da er endelig sesongens første bad unnagjort, og det var en frisk opplevelse, vannet holdt 17,5 grader.
 Frøya syntes ikke det var kaldt

Med oss og badet var lillesøster og gubben og nevøene mine da, og jeg tror de storkoste seg, jeg kan garantere at Frøya koste seg veldig mye.
unger kæll og frøya koser seg i vannet

Den eneste som ikke testet vannet var svoger, han syntes det var i kaldeste laget.
I helga som var, var skipet The World på besøk i Fredrikstad, og jeg tok snekka inn til byen for og titte, og det er ett flott skip.



 Det var litt grått men vi hadde en flott tur, som også Eva var med på, men ho liker ikke og bli tatt bilde av ;)
Vi var på sjøen nesten hele dagen.

 Frøya liker og ha oversikten

Til matfars store fortvilelse sniker Frøya seg bak på akterdekket så fort ho tror vi ikke ser, for der har ho god oversikt på hva som skjer rundt båten, men ho tenker ikke på at ho kan falle i vannet, men ho får egentlig ikke lov til og stå bak der da.

 Porten til Hvaler

Vel det var det jeg hadde og dele med dere i dag, og takk for at dere titter inn, og legg veldig gjerne igjen en kommentar.













1 kommentar:

  1. Det ser helt herlig ut; ypperlig for en toller-frøken! Frøya ser ut til å kose seg på sjøen og i sjøen, men enig med deg i at det ser litt skummelt ut når hun står bak på hekken av båten. Ønsker dere en riktig god sommer!

    SvarSlett